Cizí jazyky u dětí předškolního a mladšího školního věku
Mnozí učitelé zejména MŠ mohou objevit, s jakou lehkostí mohou dětem pomoci položit základy pozdějšího učení se cizím jazykům. Není pro to potřeba být vzdělaným jazykářem, není pro to potřeba učit se spousty slovíček a gramatiky. Jediné, co potřeba je – hýčkat v sobě chuť objevovat a rozvíjet ji.
Ráda se podělím o své zkušenosti a nabídnu možnou cestu, jak je individuálně využít právě pro Vaše potřeby. TEDY:
JAK DĚTI PŘIPRAVIT NA UČENÍ SE CIZÍM JAZYKŮM?
JAK VYUŽÍT PŘÍTOMNOST BILINGVNÍCH DĚTÍ?
JAK NA ČEŠTINU U DĚTÍ S OMJ?
JAK PROBOUZET VNITŘNÍ MOTIVACI DĚTÍ?
JAK ROZVÍJET ČTENÁŘSKOU GRAMOTNOST NEJEN V ČEŠTINĚ?
JAK PRACOVAT S VELKOFORMÁTOVÝMI KNIHAMI?
8 hodinový seminář s osvědčením /možné hrazení ze šablon/
zkušená lektorka několika světových jazyků pro děti i dospělé všech věkových kategorií
podporovatelka jazykové propedeutiky – vícejazyčné přípravky
podporovatelka práce s velkoformátovými knihami – sdíleného čtení
Bc. Pavlína Sluková Krištofová, DiS.
tel: 731 204 897