24.8.2022


  • 9-16 hodin – Michal Špitálník Zábavná výuka s technikou a využití interaktivních tabulí GYMNÁZIUM

Konkrétní využití interaktivní tabule při výuce v MŠ a na prvním stupni ZŠ – aplikace vhodné pro MŠ a 1. stupeň ZŠ na rozvoj předmatematických a matematických dovedností, rozvoj grafomotoriky i předčtenářské a čtenářské gramotnosti.  Určeno pro pedagogy MŠ a 1.-3. třídy ZŠ 

  • 9-16 hodin – Justina Danišová100 míst, která učí venku (akreditovaný seminář) – ZÁMEK (PTP)

Láká vás učení venku, ale nevíte kde? Váháte, co vše je potřeba? Opravdu je nutná venkovní učebna a drahé výukové prvky? Co vše lze pro učení venku využít? Jaká místa, stavby i přírodniny? Jak snadno a zdarma upravit své okolí pro učení? Proč do změn v okolí postupně zapojovat děti a chtít nikdy nedokončenou zahradu? Přestaňte přehlížet místa kolem vás a objevte, jak je využít do výuky, co nekupovat a raději vyrobit s dětmi, jak snadno využít své nejbližší okolí a díky tomu učit efektivněji.

Vhodné pro 1. stupeň ZŠ i MŠ, vychovatele

  • 9-16 – David ČápJak profesionálně komunikovat se žáky (akreditovaný seminář) – ZÁMEK (zasedací místnost MAS)

Jaké jsou nejčastější zdroje nedorozumění a komunikačních pastí mezi učitelem a žákem, principy zklidňující a profesionální komunikace a jak řešit konfliktní situace ve třídě a vést rozhovor s konfliktním žákem.

  • 9-12 hodin – Blanka Antošová Kejíková Jak zvládnout stres, Prevence syndromu vyhoření GYMNÁZIUM 

Syndrom vyhoření obvykle postihuje lidi v pomáhajících profesích. Je dobré vědět, jak se projevuje a co všechno může ovlivnit. Ještě důležitější je umět se mu vyhnout a naučit se zvládat stres. Existuje spousta různých technik, ale každému vyhovuje nějaká jiná. Workshop nabídne ochutnávku technik a teoretické informace, které je užitečné vědět, pokud chceme syndromu vyhoření předejít.