Příběh obsahuje témata, která rozvíjejí digitální gramotnost dětí v těchto oblastech: každodenní život s technologiemi a osobní bezpečí, bezpečnost v digitálním prostředí. Příspěvek nabízí učitelům i dětem náměty k různorodým činnostem.
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy v rámci implementace Komponenty 3.1. Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace zveřejnilo výzvu pro soukromé a církevní školy k předkládání žádostí pro Chci číst více…
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy („MŠMT“) vyhlásilo dvě výzvy: Adaptační skupiny pro děti cizince migrující z Ukrajiny 2022 a Jazykové kurzy pro děti cizince Chci číst více…
Učitel naživo spouští registrace do 4. ročníku dvouletého akreditovaného programu pro ředitele základních a středních škol a jejich zástupce, kteří Chci číst více…
Materiál je určen primárně učiteli, obsahuje totiž kromě zadání také metodické poznámky, doporučení a řešení. Jednotlivé aktivity byly vytvářeny především Chci číst více…
Materiál je určen primárně učiteli, obsahuje totiž kromě zadání také metodické poznámky, doporučení a řešení. Jednotlivé aktivity byly vytvářeny především pro Chci číst více…
Výukový software „Výlety šaška Tomáše“ slouží k rozvoji algoritmického myšlení dětí od útlého věku. Na mapách města, parku nebo zoologické zahrady Chci číst více…
Vačnatci jsou skupinou savců, kterou charakterizuje extrémně krátká doba březosti, po níž se rodí velmi málo vyvinutá a naprosto nesamostatná Chci číst více…